ЖИТИЕ

2 Ноем

Отивам там, където нявга бил съм
без страх със радостна душа
към вечните селения на рая
где няма мрак, а само светлина.
Благодаря на БОГ, че ме покани
и бях частица, миг от тоз живот!
Разбрах страдание какво е,
разбрах какво е и любов.
Спокоен съм защото зло не сторих
живях почтено , малко съгреших,
но БОГ прости ми,даже се покаех
съвсем почтенно Му се доверих.
Летя във времето, в безкрая
към вечните селения-покой,
към срещата с минало и бъдеще
там дето всичко е едно.

Вашият коментар

