РОДНАТА ПОЛИЦИЯ НИ ПАЗИ

24 Авг

Не знам как да Ви го кажа, но най-после ми се случи и на мен да се сблъскам с действията на родната полиция. Разхождайки се пеш по бул.”Надежда” в гр. Мечтание и вдишвайки прекрасния аромат от розите посадени между двете платна за движение на превозните средства, учуден от пустотата на пешеходните алеи на булеварда чух свистене на плъзгащи се гуми и силен трясък. В следващия момент нещо прелетя покрай мен и падна на тротоара пред мен.Останах като гръмнат. Пред мен лежеше ударен от автомобил човек, а самия автомобил след като премина около 30-40 метра пързаляйки се по уличното платно спря. От автомобила слезна местния бизнесмен Паричко Мошенников и неадекватно ме попита:
-Какво му е на този боклук бе? Я го сритай да става и да си ходи, че да не идвам до там!
-Но човека не диша.Та тои е мъртав!-изкрещях му аз.
– Абе боклук, нямало те е тука! Изчезвай и нищо не си видял!- фъфлеше Мошенников.
– Ти луд ли си бе? Аз съм основен свидетел и ще кажа всичко както е било!
Шофьора се обади на някого по телефона и след малко дойдоха двама полицаи. Говореха си нещо с бизнесмена Мошенников и чак тогава дойдоха при пострадалия. Установиха, че не диша и е помлян, обадиха се на Бърза помощ, като въобще не ми обърнаха внимание. Аз се опитвах да им обясня какво е станало, но никой не ми обръщаше внимание. След като се събра народ, и пуснаха виновния шофьор да се прибере по живо по здраво, без да спазят процедурата, доиде единия от полицаите, записа ми данните и ми каза,че ще бъда призован в 1во РПУ за да дам показания. Така и никой не ме извика до ден днешен, въпреки, че няколко пъти се интересувах какво става с това убийство.
След около една година разхождайки се по същия булевард в същия град една „баничарка” за малко да ме прегази пред един магазин и спря. Огромно ми бе учудването, когато от колата изкочиха двамата полицаи, същите които бяха дошли на катастрофата преди година и фамилиарничиха с Мошенников и започнаха да разтоварват бързо някакви кашони. Аз се поспрях за да ги попитам какво става със онзи случай, но в този момент чух познатия ми глас на Паричко:
-Ей, боклуци! Ще ви е…а майката проста! Действайте по-бързо, че изоставате с графика! Айде да не изхвърчите и от тази работа.
– Ей сега г-н Мошенников, не се безпокоите, ще наваксаме.-заоправдаваха се двамата полицаи и на бегом разтоварваха кашоните.
Аз се обърнах и видях Паричко, качен в черния си джип-същия с който извърши убийството на пътя и го попитах:
-А бе Паричко, нали тези двамата полицаи те покриха тогава?
– Те за това си получиха тяхния пай.Всеки си сима цена.Всичките тези боклуци ги купувам-прокурора струва 3000лв.,съдията струва 2000лв. А ей тези боклуци ми струваха по 250лв. И сега като ги изгониха от работа пак аз да им бера гайлето. Действай по- бързооо! Изрева Мошенников и подкара бързо джипа си.
А аз стоях като цапнат с нещо по главата и гледах как тези бивши надменни полицай сега приведени и на бегом изпълнаваха всяка прищявка на своя благодетел, а от радиото на техния автомобил се чуваше песента „Родната полиция ни пази”.

Вашият коментар

