ЕСЕН

11 Ноем

    Отново съм в парка с празните пейки. Весело грее слънцето и аз с моята самота, с рой мисли, пристъпвам към моите спомени, в моята младост.

    Вървя към потайното минало, като натрапник, но със смирение и задоволство от това , което виждам и чувствам. Те са пред мен, прегърнати, седнали на пейката в пустия есенен парк и някак  си замечтано и вглъбено наблюдават този  извънразсъдъчен, потаен танц на златолистата есен.

     Ето го там оня лист, помъдрял и смирен, с уморено-приведена снага, помахва леко за сбогом на своето клонче и леко и тихо напуща своето място за настъпващата младост. В този миг на велико тайнство той е погален от нежния вятър и с достойнство тръгва по своя път, към новото бъдеще, към вечността, с онова достолепие присъщо само на тях, на мъдрите. Каква  красота! Златната мъдрост, след своето благуване, нежно се полюшва в морен танц, скитник от едно пъстрило към онова шарено чердже долу,  споено от безмисловни, тихи съседи.

      Младостта трепна и с весел смях се подгони из златотъканите алеи, като с крака и ръце разхвърляше падналите листа и аз се сепнах. Почувствах се ограбен от времето, но и помъдрял от това преливане  от минало към бъдеще. Това е истината. Тя бе пред мен и аз я осъзнах.

5 Коментари to “ЕСЕН”

  1. vader 21.11.2011 at 16:54 #

    красиво, тъжно но мъдро, староста се е усетила и дава път на младежта по най красивия начин и навреме браво бат Любо

    • Lyubomir Radev 23.11.2011 at 13:57 #

      Благодаря ти приятелю!Ти винаги си ме разбирал и оценял.

  2. Иван 03.12.2011 at 21:16 #

    Не знам вече колко пъти го препрочитам този пост след първото публикуване… Много ми е любим. Respect!

    • Lyubomir Radev 05.12.2011 at 11:11 #

      Благодаря ти!Радвам се, че ти харесва.

    • Lyubomir Radev 05.12.2011 at 11:16 #

      Благодаря ти!

Вашият коментар

