заради булката на станишев аз го отнесох

25 Февр

Съседите, които живеят срещу нашия апартамент са възрастни хора, пенсионери от БДЖ. Децата им отдавна напуснаха България, ама и пари не им пращат, та положението им е доста тежко. Снощи баба Мица дойде да изка от мен малко сол и ми се оплака, че вече пенсиите им  не стигали за нищо освен за ток, вода, част от парното и на всеки три дни по един хляб да си купят. Такава мизерия те не помнели. Много се изнервели и дядо Гого изкал даже да се самоубива. А иначе са стари активни комунисти , т. е. членове на БСП. Станишев оправил работата в болниците, Станишев построил нови заводи, Сергей оправил производството, той възстановил старите Руски пазари, той построил нови училища, той вдигнал пенсии, заплати, той, той, той…Само за едно се кахъряха: защо Сергей да е стар ерген. Ех  само тази работа да се оправи и щяхме да цъфнем, та и да завържем , ама… Аз ги слушах и им се чудих на акъла, ама нали са съседи помагах им с каквото мога. И ето днес видях във вестника, че Сергей ще става баща. Веднага го грабнах и бегом при съседите. Още от входната врата се развиках:

-Най-после, най-после!

Те ме гледаха втренчено и ядосано /може би , защото им наруших покоя/. По едно време баба Мица, която събираше трохите от масата в шепата си  ги даде на съпруга си да ги изяде ме попита с плаха надежда:

-Какво става? Да не би да вдигнаха пансиите или пък да намалиха хляба?

-Не бе,  бабо Мицо. Вашия Сергей ще става баща. Пък и булката му е от сой, била е съпруга на банкер, започнах да нареждам аз, като смятах, че щом този проблем е решен вече ще им стане по-леко и ще ги зарадвам.

Но те дали не ме разбраха, или вече не им пукаше  нищо от глада, който ги тормозеше яко,  като настръхнаха, като започнаха да крещят:

-Абе ние тук от глад умираме, а ти си дошъл …Да ми се махаш с тия вестници от тук, че ей сега те утепах твойта мама… – развика се дядо Гого и като се завихри една:  столове, чинии,чаши…

Едвам успях да се измъкна от апартамента невредим, с леки наранявания от последната захвърлена по мен чиния, която ме улучи по рамото точно преди да затворя входната врата, ама и на това съм доволен, като видях какво стана. Ама и аз съм един. Тръгнал съм  да доставям радост на хората…

4 Коментари to “заради булката на станишев аз го отнесох”

  1. todoroff 25.02.2011 at 8:48 #

    Весела историйка 🙂 Аз пък се смях от сърце при анонса на BTV за предаване, в което интервюират Сергей по повод наближаващото бащинство, а той започна да обяснява точно като на партиен конгрес – колко сериозни са намеренията му и как някой трябва да понесе отговорността и т.н. Но какво да стори горкият като цял живот само наизустени фрази говори.
    P.S.- Пише се „искам“ 🙂

    • Lyubomir Radev 25.02.2011 at 10:29 #

      Благодаря! На маймуни ни направиха тези типове. Да се смее ли, да плаче ли човек? А за пропуските винаги ги допускам в бързината, но още Чапек е казал, че те са полезни с това, че даже развеселяват читателя. А пък и аз не съм много в час с компютъра. Още веднъж благодаря за коментара!

  2. Радостен 25.02.2011 at 10:45 #

    Така е – на маймуни ни направиха!
    Особено последното любимо правителство и компетентното му управление!
    Радвам се само за едно – че се завръща култа към личността, в случая на Бойко! Така всички ще са доволни, лошото е, че не всички ще го доживеем, за да видим какъв ще е резултата – както култа към личността на Сталин, Чевренков и прочие други диктатори!
    Да живее герб, да живее Бойко! Ура, ура, ура!

Trackbacks/Pingbacks

  1. заради булката на станишев аз го отнесох | Bulgarian Blog - 26.02.2011

    […] Съседите, които живеят срещу нашия апартамент са възрастни хора, пенсионери от БДЖ. Децата им отдавна напуснаха България, ама и пари не […] Прочетете повече -> WordPress.com Top Posts […]

Вашият коментар

