как и аз станах милионер

5 Февр

Днес цял ден приключвах финансовата година на моята скромна фирмичка. Много нерви имало в тази дейност. Това фактури, сметки, приходи, разходи и изведнъж хоп- и аз съм станал съм милионер. След като фирмата ми е спечелила чист доход за годината 3600 лв., сиреч по 300 лв. на месец, аз разбрах, че съм направил огромни спестявания. Не  закупих яхтата, която много ми хареса в едно рекламно списание, не купихме и имението, което хареса съпругата ми в същото списание, не закупихме автомобили, самолети, бяла и черна техника, лекарства. Ама само това ли? Спестихме огромни средства от  данъци за тези глезотии, обслужващ персонал, подръжка, скъпи вечери, партита…Лелеее , колко лесно било! Ама защо тогава всички реват, че нямат, че били бедни , та бедни? Ами като харчат много, как ще забогатеят? То туй хляб, сол, лук, че и сирене, олио. Ами вода, ток, пък и телефон. То бива харч  бива,  ама чак  пък толкова не бива.

Казах на жената за какво става дума и тя като мен много се зарадва, че  най после и ние сме станали милионери, извади сухото парче хляб, солта, лучеца, сложихме си по една чаша студена вода и както си хапвахме и пийвахме ни стана едно леко, леко, леко….

5 Коментари to “как и аз станах милионер”

  1. Радостен 25.02.2011 at 10:55 #

    Ако беше случил на спестовна тъща, но нямаше никакъв проблем да имаш!
    Я виж Цецо – вземай пример от него, та поне децата ти да се видят с имане!

  2. Lyubomir Radev 16.06.2011 at 23:19 #

    Благоря ти кометнтара , но сигурно си разбрал,че материалното за мен няма стойност.всеки може да бъде щаслив милионер, стига да пожелае това.А може би и да греша?

  3. Мишо 13.02.2012 at 20:09 #

    Има и много нещастни милионери и много често милионите им ги правят нещастни, ама това за щастието и парите е толкова широка тема. Сигурно е много по-лесно да имаш пари и да се бориш с ежедневния живот, но знае ли човек…

    • Lyubomir Radev 14.02.2012 at 15:36 #

      Имам много богати познати, но нито един от тях не е щаслив. Имам много „бедни“приятели и почти всички са щасливи.Щастието не е в парите, а в главите на хората.

    • Lyubomir Radev 14.02.2012 at 15:52 #

      Имам много богати познати, но нито един от тях не е щаслив. Имам много “бедни”приятели и почти всички са щасливи.Щастието не е в парите, а в главите на хората.

Вашият коментар

