НОЩ

8 Ян

Минава три след полунощ.

Цигарен дим и куп дела.

В една прекрасна ,топла нощ

Омайващата тишина

ме тегли някъде на вън,

към топлите постели…

Куп дела…

Пред тях съм сам

Със свойте жалки, слаби, нерви.

Чета и мисля:”Защо ?И кой,

кога  извършил е това?

Къде ли се намира той

сред тази чудна тишина?

Изглежда той е хитър ,ловък…

Аз трябва да го надхитря!”

Чета и търся повод малък,

Поне една,една следа.

Минава пет след полунащ…

Цигарен дим и куп дела.

Очи подпухнали за сън…

Но съм открил една следа,

Която ме отвежда вън.

А там събужда се градът…

Вашият коментар

