Какво толкова е станало?

8 Ян

Циганка на 12 години ражда  и изоставя току що роденото– е, какво толкова е станало? Млада майка експлоатира току-що роденото си бебе, като го използва за  просия –е какво толкова е станало?Обраха ми черешата, сливата и лозето, като с най-голямото си нахалство дойдоха да ми продават на мен, откраднатото от моето лозе- е какво толкова е станало? Откраднаха ми пръскачката и медните казани-е какво толкова е станало?Цели глутници деца не ходят на училище, а се занимават с кражби и други противообществени деяния-е какво толкова е станало?Обраха дома ми, парите ми, заграбиха земята ми-е какво толкова е станало?Разкопаха улицата, спряха тока и водата и не се знае кога ще се нормализира положението-е какво толкова е станало?Майки връщат пари на държавата за майчинство защото са успели да запишат децата си на детски ясли по време на майчинството-е какво толкова е станало?Купих си обзавеждане за дома си,бяла и черна техника,които се оказаха дефектни и никой не иска да ми ги смени или поправи-е какво толкова е станало?Учителя изгони невинно дете от час за назидание на останалите деца, лекарите нямат възможност да сложат задължителните ваксини на децата-е какво толкова е станало?Продават на улицата и в заведенията дрога, проституират малолетни и непълнолетни, окрадаха фондовете, осякаха горите, окрадаха спестяванията на почтените граждани-е какво толкова е станало?Чиновници факири  с по 500лв. заплати станаха милионери-е какво толкова е станало?Колата ми пропадна в дупка пътувайки по пътя, строши се помощ от никъде-е какво толкова е станало?Лекарка ражда на шесдесет и косур години без да се замисля за последсвията-е какво толкова се е случило?Държавата ми дължи много пари и аз не мога да се разплатя с партньорите си и да си платя данъка.За това ми направиха тлъст акт и сега трябва да плащам глоби,но какво толкова е станало.На избори  ни лъжат нагло и никой избраник не изпълнява предизборните обещания-е какво толкова е станало?Експремиер изгубил 7 важни документа-какво толкова е станало?Собственик на имот гърми по крадци, които искат да окрадат трудът му, обществото скача-за една праскова да убиеш човек.Съседът ми гледаше стъписан, примирен и унизен когато глутница мургави деца нахлуват посред нощ в дома му и го обират до шушка.Не можеш да защитиш своята свобода, своя дом, своето семейство или най просто казано своето лично пространство, защото ако искаш да се защитиш по нормален и достоен начин ще бъде противозаконно-демек противоконститутионно.Кой ли ни  доведе до това дередже?Но карай да върви духовното и морално падение на народа, какво толкова се е случило, пък и случило ли се е въобще нещо?

3 Коментари to “Какво толкова е станало?”

  1. Truden 08.01.2011 at 16:17 #

    Достойно за уважение виждане!
    Поздравления!

    Един съвет, ако ми позволиш.
    В електронен текст много е важно да се разделят редовете и да се оставят празни редове, при подреждане на абзаците.
    Редно е да се оставя празно място между препинателните знаци и началната буква на следващото изречение.
    Текстът става по-подреден и четим.

  2. boiko.kisyov 08.01.2011 at 19:29 #

    Браво, наистина живота е такъв. Докато всички казваме „какво толкова
    е станало“ все ще е така. Трябва да променим мислите и начина си на живот, защото кервана си върви, а кучето си лае и пак ще казваме
    -какво толкова е станало.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tweets that mention Какво толкова е станало? « Блогът на Любо Радев -- Topsy.com - 08.01.2011

    […] This post was mentioned on Twitter by Ivan. Ivan said: Какво толкова е станало?: http://t.co/WRz3CWg […]

Вашият коментар

